Shadmehrian club

پایگاه هواداران نابغه موزیک پاپ ایران

Shadmehrian club

پایگاه هواداران نابغه موزیک پاپ ایران

soloist shadmehr

در ان شهری که مردانش عصا از کور می دزدند           من خوش دل محبت جست و جو کردم 

 

  

 

 سلام دوستان حالتون خوبه امیدوارم زندگی به کامتان شیرین بوده باشه بعضی از دوستانمون درخواست عکس بنده رو کرده بودن ولی باید بگم که به دلایل امنیتی نمیشه خودتون که بهتر میدونید 

 

 

 

پست قبلی رو که گذاشته بودم اکثر دوستانمون چه شادمهری و چه غیر شادمهریها نظرشون رو گذاشته بودن که تقریبا ۹۰٪ اونها از اهنگهای شادمهر خاطره داشتن من خودم با اهنگهای شادمهر زندگی میکنم اهنگهای شادمهر یه جورایی برای من حکم نفس رو داره  

 

پی اسم تو میگشتم ته یه فنجون خالی         دنبال یه طرح تازه یه تبسم خیالی 

 

دوستان گلم شما میتونید از طریق ایمیل و نظرات با من در ارتباط باشید من بیشتر وقتها انلاین هستم و پاسخگوی شما دوستان گلم.موفق و شادمهری باشید 

  

email:hosseini0550@yahoo.com 

اینم ایمیلم منتظر نظراتتون هستم  

بای

خاطره انگیزترین اهنگی که شنیدی...کی کجا و کی بود.؟

 ¤¤¤این پست رو کامل بخونید¤¤¤

 

سلام دوستان ببخشید چند روزه اپ نکردم یکم گرفتار بودم امیدوارم منو ببخشید ولی امروز با یه پست متفاوت اومدم میخوام خاطراتتون رو براتون زنده کنم واسه یه لحظه روحتون جای دیگه باشه من خودم اینجوریم وقتی اهنگی یه جایی پخش میشه یه جورایی انگار اون خاطره همون وقت اتفاق افتاده حالا من میخوام چی کار کنم؟   

از شما دوستان گلم چه اونایی که میشناسمشون و چه اونایی که اولین باره به وب من اومدم میخوام که برامون تو نظرات بنویسن که اولین اهنگ و خاطره انگیزترین که شنیدن چه اهنگی بود کی و کجا بوده اگه خواستید متن اهنگو برام بنویسید این پستی که من نوشتم واقعا اگه بهش فکر کنید زیباست چون همه یه جورایی این اتفاق براشون افتاده و این خاطره دوباره زنده میشه واسشون از شما دوستان میخوام که واسم سنگ تموم بزارین تا این پست بهترین بشه واسه خودتون و خودم دوستان خاطرات مربوط به اهنگ فراموش نشه و اگرم کسی خواست خاطره شو تو پست بنویسم  بهم بگه من این کارو میکنم  

دوستان نظرات فراموش نشه  

بای تا پست بعدی 

هستم تا نفس تو سینه پرپر میزنه...

هستم تا نفس تو سینه پرپر میزنه 

 

سلام دوستان اومدم...من نمیتونم شما دوستای گلم رو رها کنم هرگز نمیتونم شادمهریان کلاب رو میچرخونم تا نفس تو سینم پرپر میزنه شادمهریان کلاب جزئی از وجود منه حتی اگه فیلترم کنن بازم جا نمیزنم هرگز جا نمیزنم من وبای زیادی تو این چند روز ایجاد کردم که اگه این وب فیلتر شد شما بتونید به وبای دیگه من برید  

در ضمن از شما دوستای گلم به خاطر نظرات زیبا و دلگرم کننده متشکرم از امیر گلم دو سارای گل نیکشاد عزیز مدی جون نوید دوست گلم باران عزیز و دوستایی که ما رو حمایت میکنند و به کلبه حقیر بنده سر میزنم خیلی ممنوننم امیدوارم موفق باشید شاید بعضی از دوستان بگن چرا فیلتر؟ لطفا به این ادرس مراجعه کنید خودتون میفهمید

  در ضمن ادرس وب جدیدم که از دوستای گلم دعوت میکنم که حتما اونجا برن و نظر خودشون رو در مورد وبم بزارن دوستان حتما از وب دیگم دیدن کنید ممنون میشم  

http://www.king-pop.persianblog.ir

 

شما رپ گوش میدید؟؟؟  

تازگیا یعنی یه دو ماهیه اهنگهای یه رپر رو گوش میدم خیلی جالب میخونه من خیلی ازش خوشم اومده من قبلنا رپ میشنیدم حالم به هم میخورد الانم همینطوریم ولی این رپر یه چیز دیگس بزارید اسمشو بگم شاهین نجفی شاید بعضاتون بشناسینش اهنگای سیاسی میخونه واقا جالبه حتما سفارش میکنم اهنگاش رو گوش بدید خیلی خوشتون میاد  

دوستان لطفا نظراتتون رو در مورد این رپر برام بزارید ممنون میشم

 

خداحافظی...

سلام دوستان گلم نمیتونم این پستو بنویسم یه جورایی نمیتونم ازتون دل بکنم بهتون عادت کردم من شاید لیاقت اینو نداشتم که بتونم به شادمهر و طرفدارای شادمهر خدمت کنم شادمهر برای من حکم زندگیه دوست دارم شادمهر کاش برای یک بار میتونستم بگم که چقدر دوست دارم چه ارزوهایی داشتم که میخواستم عملی کنم ولی.. نشد 

 

بزار که کوله بارمو رو شونه شب بزارم باید که از اینجا برم فرصت موندن ندارم 

 

هوای گریه دارم تو این شب بی پناه دنبال تو میگردم دنبال یک تکیه گاه  

 

دوستان نمیدونم وضعیت این وب چی بشه ولی من همه وبای شادمهری رو دوست دارم و بهشون ارادت داشتم و دارم یادش بخیر چه دوستایی چه وبهایی همتون رو با تمام وجود دوست دارم ما رو ببخشید اگه نتونستیم به شما خدمت کنیم اینو با گریه دارم مینویسم  

 

خدانگهدار

 

هشدار-حمید عسکری و البوم کما- ۸ ادرس جدید وبم

سلام دوستان گلم این پست هشداری به تمام طرفداران شادمهر عقیلیه البوم جدید حمید عسکری امروز روانه بازار شد در این البوم همون تقلید ۳ سال پیش شده یعنی اهنگسازیش ریتمش سبک و صدا شبیه شادمهره خواستم اشتباه نشه سه اهنگ از این البوم رو براتون  

میزارم حتما دانلود کنید و خودتون قضاوت کنید 

 

دوستان ۸ ادرس جدید وبم رو هم براتون میزارم حتما دربارش نظر بدید ممنون میشم 

سه ادرس اختصاصی: 

www.takpop.tk 

www.poptak.tk 

www.kingpop.tk 

پنج ادرس دیگه: 

www.shadmehr.myw.ir 

www.taghdir.zim.ir 
www.bavar.vov.ir 

www.tars.bdl.ir 

  www.pop.3de.ir 

 

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

1.گل من

2.خسته شدم

3.تقصیر

فرمت : Ogg / کیفیت : 64Kbps

1.گل من

2.خسته شدم

3.تقصیر 

کاور این البوم: 

 

دوستان نظرات این پست فراموش نشه نظرات این پست خیلی برام مهمه  

بای

اتفاق نو مصاحبه ترانه ای با شادمهر

سلام دوستان خوبین همتون.این پستو گذاشتم تا بهانه ای بشه واسه عرض ادب مجدد خدمت شما دوستان گلم دلم براتون تنگ شده بود امروز براتون مصاحبه ترانه ای شادمهر با اتفاق نو رو گذاشتم که متعلق به اول خرداد ۱۳۸۴ است امیدوارم خوشتون بیاد دوستان با ما از طریق نظرات و ایمیل در ارتباط باشید    

  

ایمیل:hosseini0550@yahoo.com

دریافت با سایز اصلی 

دریافت

  

نظرات فراموش نشه منتظرتون هستم 

کنسرت بزرگ شادمهر در کلاب واستو استرالیا

سلام دوستان امروز براتون اطلاعات کنسرت شادمهر در استرالیا رو گذاشتم شادمهر در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۹ در کلاب واستو بر روی صحنه میرود و میزبان علاقه مندان خود خواهد بود کنسرتی بی نظیر با تک ستاره موزیک اسمان پاپ شادمهر عقیلی  

 

 پوستر تبلیغاتی

   

shadmehr aghili live in concert

  perth:sunday 20 november 2009 vasto club 1 vasto place balcatta 

Info:0401-179-736 

 Tickets:avance $65 at the door $75(tickets available-limited

دوستان گلم امیدوارم خوشتون اومده باشه  

نظرات فراموش نشه  

 

 

دوستان شعبه دوم شادمهریان کلاب هم به روز شده از شما دوستان میخوام به اونجا هم سری بزنید ممنون میشم www.shadmehr2009.mihanblog.com 

دریافت فول البوم تقدیر

سلام دوستان گلم امیدوارم حال همگی خوب باشه امروز به درخواست یکی از دوستان گلم(سارا) فول البوم تقدیر رو براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد  

 

توجه کنید: برای دانلود آهنگ بر روی نام آهنگ راست کلیک کنید و سپس گزینه Save Target As را بزنید   

  توجه توجه توجه 

دوستان عزیز شعبه دوم شادمهریان کلاب به روز شد از شما عزیزان دعوت میکنم به اونجا هم سری بزنید و نظراتتون رو بزارید ممنون میشم

www.shadmehr2009.mihanblog.com

 

آلبوم تقدیر


01 Taghdir


02 Khial


03 Mashkook


04 Shila


05 Tars


06 Residi


07 Ye Kari Kon


08 Sabab 

 

نظرات فراموش نشه