Shadmehrian club

پایگاه هواداران نابغه موزیک پاپ ایران

Shadmehrian club

پایگاه هواداران نابغه موزیک پاپ ایران

دریافت mp3 کنسرت یه کاری کن در کلاب نوکیا و مصاحبه شادمهر با voa

سلام دوستان گلم ممنون از اینکه بازم به ما سر زدید یکی از دوستانمون به نام هدیه که مصاحبه شادمهر با صدای امریکا رو از یک سرور دیگر خواسته بودند براش گذاشتم و براتون اهنگ یه کاری کن اجرا شده در کلاب نوکیا رو میذارم امیدوارم خوشتون بیاد 

 

 

   

 

دانلود یه کاری کن( Click here to download this file  

دانلود مصاحبه شادمهر پارت 1(Click here to download this file   

دانلود مصاحبه شادمهر پارت 2(Click here to download this file

 

نظر یادتون نره

امیدوارم خوشتون بیاد 

دوستان گلم منتظر کارهایی نایاب و زیبا در پستهای بعدی باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:39

سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا اگه ممکن ویدئو کنسرت عزیزم در کلاب نوکیا را دوباره بزارین این که گذاشتین دانلود نمیشه اگر ممکن است با فرمت wmv بزارین یا فایل صوتی این کنسرت زیبا شرمنده

مرسی که وب من سر زدی چشم حتما برات میزارم

هدیه یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:24

سلام خیلی شرمنده اگه میشه من میتونم یه خواهشی کنم شما دانلود قسمت اول و دوم مصاحبه شادمهر با صدای امریکا رو با این لینک بذارید fileden چون من در غیر این صورت نمیتونم دانلود کنم خواهشا با این لینکی که من گفتم بذارید خواااااااااااااااااااااااهشا

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد