Shadmehrian club

پایگاه هواداران نابغه موزیک پاپ ایران

Shadmehrian club

پایگاه هواداران نابغه موزیک پاپ ایران

دانلود تیزر کنسرت سانتا کلارا شادمهر عقیلی در کلاب آوالون

دوستان خوب شادمهری امروز  تیزر کنسرت زیبای شادمهر در سانتا کلارا رو  براتون اماده کردم حتما دانلود کنید تیزر بسیار زیبا و با کیفیت 

 

  

 

شادمهر عقیلی شنبه 10 october در santa clera 

فقط یک شب در avalon club 

for more info call 

 4086463800 

www.nightclubavalon.com   

 

[ دانلود تیزر کنسرت ]  

 

دوستان خوبم امیدوارم خوشتون اومده باشه  

نظر یادتون نره زندگی به کامتان شیرین شاد و شادمهری باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:48 http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونی درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و بازی کنی وغیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه $20 می گیری

مجید یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:24

سلام خیلی وب زیبای داری همه کنسرتها رو دانلود کردم واقعا زیباست ما همه با هم باید از شادمهر حمایت کنیم

taha چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:49

سلام..... خسته نباشی..... چیکار می کنی چند بار دیگه هم نظر گذاشتم جواب ندادی...... در کل مرسی دانلود کردم فوق العاده بود..... باااااااای>>>

سلام خیلی معذرت میخوام خیلی گلی

افشین جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 http://www.afshin-abadan.blogfa.com/

درود بر شما دوست ارجمند

شما را با افتخار پیوند کردم دوست عزیز البته عقیده ی شما بسیار قابل احترام است. ولی بنده به موسیقی پاپ علاقه ای ندارم

به هر حال برای شما آرزوی پیروز و پایداری دارم

بدرود

شــــــــــــادزی مهرافزون

مرسی دوست عزیز شما رو به چه اسمی لینک کنم

افشین جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:05 http://afshin-abadan.blogfa.com/

درو دبر تو دوست گرامی

به همون اسم تارنگار خودم . البته لطف می کنی

پاینده باشی
شـادباش و دیرزی

چشم حالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد